Dette felter er bare egnet for ansatte av DATASENTRAL AS.

Bruk kun disse om du ble bedt om det av en tekniker.

Fjernhjelp Grunnpakke Paypal Betaling

DataStatus.no

Sjekk DataStatus for siste nytt!

Spørsmål og Svar

SVAR PÅ DINE SPØRSMÅL

Her kan eksisterende og nye kunder få svar på ofte stilte spørsmål

Vi ønsker at alle kunder skal være fornøyde med hvordan Datasentral As har utført oppdrag og behandlet kunden. Derfor samler vi ofte stillte spørsmål her slik at du som kunde enkelt kan få hjelp.

  • Hvor lang tid vil det ta før dere kontakter meg?

    Vi prøver å kontakte alle våre kunder så fort som mulig, men av og til kan ting skje slik at vi ikke får ringt alle vi ønsker med en gang. Den vanlige tiden før du skal ha blitt oppringt er 3 timer, men ikke vær beskymret om du ikke har blitt oppringt innen denne tid. Vi ringer alle kunder iløpet av dagen om ikke annet skal være innformert om på toppen av siden vår.
  • Jeg er misfornøyd eller førnøyd med en tekniker

    Vi setter stor pris på tilbakemeldinger på teknikerene våres og tar alle henvendelser seriøst. Vi setter derfor pris på om du kan sende din tilbakemelding til info@datasentral.no hvor du vil få videre assistanse avhengig hvilken situasjon du er i.
  • Jeg er misfornøyd med oppdraget

    Vi beklager på det sterkeste om du er misfornøyd med oppdraget. Om du har tatt dette opp med en tekniker er saken allerede under etterforskning eller i kø. Om du ønsker å sende inn en klage kan du gjøre det på info@datasentral.no hvor vi vil se på saken og bedømme hva som skal skje videre. Alle saker blir tatt seriøst og gjennomgått av en ny tekniker. Vi ber deg om å legge ved dokumentasjon som du finner relevant.
  • Jeg betalte en annen pris enn hva som ble avtalt på forhånd.

    Om du mener at du har betalt en annen pris enn hva du har blitt lovet ber vi deg ringe til den aktuelle teknikeren eller kontoret som denne teknikeren hører til. Du finner dette på fakturaen din. Om du allerede har gjort dette og fortsatt er uenig kan du sende en mail til salg@datasentral.no. (Her er det en ventetid på ca 1 uke.)
  • hvordan kan jeg betale med paypal?

    Når du går til kundehjelperen på siden vil du finne et skjema for paypal betaling, her legger du inn kundenummer og faktuanummer. Har du problemer kan du ringe oss på tlf 98 15 9000.
  • Jeg ønsker å bli en sponsor eller inngå fast avtale med datatasentral.

    Om du ønsker dette kan du sende en mail til baerum@datasentral.no, de vil ta seg av dette videre.z
  • Ønsker du jobb i Datasentral As?

    Om du trykker her er du kanskje interessert i en jobb hos oss. Vi har alltid bruk for teknikere, men som du kanskje har sett har vi visse krav til teknikerene våres. Du må ha jobbet innenfor IT før eller ha noe utdanning innen IT. Om du har gjort dette er det bare å ringe oss på 98 15 9000 eller sende en mail til baerum@datasentral.no.